Snö

Idag när jag satt i kaffis helt oskyldigt och njöt av den analkande våren gjorde jag det grava misstaget att titta ut genom en av de många fordonsfettskladdiga fönsterrutorna.
Vad får jag se om inte en satanisk mängd snöflingor som faller som utspottade lössnusar mot marken...

Vi som var på så god väg! Jag hade redan bestämt mig för att det var sommar och så kommer detta helvetiska bakslag.
För att beskriva hur det känndes tar jag mig friheten att använda mig av en liknelse.

När jag såg snön känndes det som att bli fastspännd i en gynekologstol och sedan upprepade gånger bli gruppvåldtagen av ett gäng crackrökande afrikaner med taggtråd virat runt sina underarmslånga lemmar och därefter med blodet rinnandes ur mitt såriga rektum tvingas be om mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

A1Mb00T N00B

2009-03-20 @ 15:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0